Gå til sideinnhold

Kundeerklæring

Har du fått beskjed om å oppdatere kundeinformasjonen din?

Med jevne mellomrom må vi innhente oppdatert kundeinformasjon fra alle kundene våre. Dette gjelder både person-/bedriftskunder og lag/foreninger. Dette er også et krav fra myndighetene i Norge og EU. Vi må derfor følge opp alle kunder for å være sikker på at vi har de riktige og nødvendige opplysningene.

Kundeerklæring for bedrifter, lag og foreninger

Hvis du har fått epost fra oss om å fylle ut en kundeerklæring, skal dette gjøres i skjemaet du kommer til med å klikke på knappen under. Du logger deg inn, og signerer, med din BankID.

E-signering / logg inn i signeringsportalen

I signeringsportalen finner du avtaler og tilbud som er klare for signering. Hvis du har fått beskjed om å e-signere må du logge deg inn i signeringsportalen. Det kan du gjøre via knappen under eller gå direkte til e-signering på bankens hjemmesider: lillesands-sparebank.no -> logg inn -> e-signering. Du logger inn ved å bruke din BankID.

Alle banker er pålagt å innhente informasjon om sine kunder. Dette betyr at vi blant annet må kjenne til formålet med ditt kundeforhold, og vite hvordan du som kunde vil bruke våre produkter og tjenester.

Legitimasjonskrav

Dersom du skal legitimere deg må du møte opp i banken, og ta med gyldig legitimasjon.

Husk dette:

  • Legitimasjonens utløpsdato må ikke være passert
  • Nødpass godkjennes ikke
  • Bankkort

For at du skal få BankID er pass den eneste gyldige legitimasjonen.

19

Ønsker du å snakke med en rådgiver?

Gi oss tilbakemelding