Gå til sideinnhold

Klagehåndtering

Vi ønsker at du skal være fornøyd som kunde i Lillesands Sparebank. Innimellom kan det likevel oppstå forhold som gjør at våre kunder ikke er helt tilfreds. Hvis du ikke er fornøyd vil vi sette pris på å høre fra deg.

Det viser seg ofte at en telefonsamtale med din kunderådgiver eller kundeservice er det som skal til for å gi svar på spørsmålene dine og oppklare eventuelle misforståelser.

Kundeservice kan nås på telefon 37 26 92 00

Hvis kontakt med kunderådgiver eller kundeservice likevel ikke skulle føre frem kan du rette en skriftlig klage. En klage må inneholde klagegrunnlaget og eventuelt andre opplysninger som er relevante for saken.

Brev sendes til: Lillesands Sparebank, Postboks 24, 4791 Lillesand. Merk brevet med «Klage».

Skjema for klage

Fyll ut og send skjemaet nedenfor og du vil høre fra oss.
MM slash DD slash YYYY
MM slash DD slash YYYY
Personvern*

Banken vil sende deg en skriftlig bekreftelse på at klagen er mottatt, samt en indikasjon på forventet behandlingstid. Bekreftelsen sendes innen en uke etter at klagen er mottatt. Alle formelle klager blir besvart skriftlig av banken, og avgjørelser i kundens disfavør begrunnes.

Finansklagenemda

Kommer vi ikke til enighet kan du ta saken videre til Finansklagenemda, som er bransjens uavhengige klageorgan.

Gi oss tilbakemelding