
Vi ønsker å bli bedre!
Derfor sender vi i disse dager ut årets kundetilfredshetsundersøkelse, så du kan dele dine tanker og meninger om oss.
Avsender er Norstat
For at du skal være trygg på at utsendelsen er fra oss vil vi opplyse om at undersøkelsen kommer på e-post til et tilfeldig utvalg av våre kunder, med Norstat som avsender.
E-posten inneholder detaljer om undersøkelsen og hvordan du deltar.
De første utsendelsene starter onsdag 19. mars 2025.
Hvorfor kundeunderøkelse?
Vi sender ut kundeundersøkelser med jevne mellomrom fordi dine tilbakemeldinger er viktige for oss. Vi bruker dine innspill til å forbedre tjenestene våre og møte de behovene du som kunde har, på best mulig måte.
100% anonym
Personvern er viktig og derfor vil vi forsikre deg om at undersøkelsen er 100 % anonym. Vi vil ikke kunne identifisere hvem som har svart hva.
Analyse av undersøkelsen blir gjennomført av Barcode Intelligence AS – som er et uavhengig analysefirma.
Lurer du på noe?
Eller er du usikker på e-posten du har fått? Da er det bare å ta kontakt med oss.
37 26 90 00 | [email protected]
Tusen takk!
Vi setter veldig stor pris på om du vil sette av noen få minutter og gi oss din ærlige tilbakemelding💚
Hilsen alle oss i Lillesands Sparebank.